We zitten hier:

zondag 11 april 2010

Zondag 11 april

Ik zit nu op mijn bed te loggen het is 22.15 uur ik ben best wel moe daarom heb ik de voorgaande blogjes ook heel summier gehouden,ik loop namelijk achter met de dagen omdat we vanaf vandaag pas internet hebben. Vanmorgen zijn we naar de Hooverdam gereden en hebben daar alles bekeken.Het was heerlijk weer,wel heel veel wind.
Daarna zijn we verder gaan rijden en hebben onderweg nog 2 caches opgepikt. Toen kwamen we uit bij het spookstadje Chloride echt GEWELDIG met een Jail , een oud station en veel nog originele huizen.We hebben geluncht in het restaurant daar zaten alle plaatselijke bewoners,en die gingen één voor één Karaoke met alle countryhits die je maar kan verzinnen er werd zelfs country gedanst. Daarna weer naar het hotel met nog even een stop bij de Wal-Mart om drinken in te slaan . 's Avonds een Buffetje gegeten de mannen nog even gokken en ik ga nu slapen morgen vertrekken we weer uit Las Vegas

1 opmerking:

  1. Hoi Pea, Cor, Hans en Arina
    Ik kom er net pas achter dat ik een mail van jullie had., hartstikke leuk deze blog. Volhouden hoor !!
    Ga je ook foto's plaatsen. Op het kaartje gelijk Vegas weer bekeken, maar er zo te zien heel veel veranderd..
    groetjes Jan (jhonno63) en Carla

    PS arina zie je SMS...

    BeantwoordenVerwijderen